*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: Turkcell Mağazalarında Engellilere Öncelik  (Okunma sayısı 1265 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 5485
Turkcell Mağazalarında Engellilere Öncelik
« : 08 Aralık 2014, 20:24:55 »
Turkcell Mağazalarında Engellilere Öncelik



Turkcell, müşteriyi odağına alarak tasarladığı ve sürekli geliştirdiği “Teknoloji Uzmanı Mağaza” konseptiyle ilgili detayları bu yıl 7. kez düzenlediği Elçiler Zirvesi’nde paylaştı.
 
Bayi çalışanlarının eğitimine yönelik en kapsamlı etkinliklerden biri olan Turkcell Elçiler Zirvesi'nde konuşan Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, Turkcell mağazalarının son 3 yılda toplam 900 milyon kez ziyaret edildiğini belirterek şunları söyledi:
 
"Turkcell'in teknolojideki üstün kalite standardını mağazacılığımızda da sürdürerek Türkiye'nin her noktasında aynı kalite standardıyla müşterilerimize ulaşmayı amaçlıyoruz. Bunun için müşteri temaslarını ve mağazacılık uygulamalarını müşterinin gözünden, uzman danışmanlarla birlikte inceleyerek, müşterilerin mağazaya gelme nedenlerini ve ihtiyaçlarını analiz ediyor ve uygun çözümler geliştiriyoruz. Gerek insan kaynağımıza yaptığımız yatırımlar, gerekse sistem ve süreçler konusundaki çalışmalarımız sayesinde Turkcell mağazalarına giren her müşterimiz keyifli bir alışveriş deneyimi elde ediyor. "Akıllı Destek" ile tüm teknolojik destek ihtiyaçlarını uzman hizmetle karşılıyor; özel destek hattından, yabancı dil seçeneklerinden ve işaret dili ile hizmetten yararlanabiliyor; dilerse yeni teknolojileri uygulamalı olarak kullanmak için eğitim alabiliyor. Yaşlı, hamile, engelli ve çocuklu müşterilerimiz tüm Turkcell mağazalarında önceliklendiriliyor. Müşterilerimiz yakın zaman içinde tablet ile sisteme bağlanan satış danışmanları sayesinde mağazanın herhangi bir noktasında işlemini yapabilecek. Müşterimizi odağa alarak gerçekleştirdiğimiz tüm bu çalışmaların sonuçlarını da yakından takip ediyoruz. Tüm satış noktalarımızdan hizmet alan müşterilerimizin memnuniyetlerini, iki saat içerisinde ulaştırdığımız anketle takip ederek anında raporlama yapabiliyor ve müşterinin memnuniyeti için gerekli her türlü çözümü sağlıyoruz. Özetle müşterilerimize mağazalarımızda da teknolojiyle eşsiz bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz."
 
12.02.2014 - Sabah