*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: KTO ŞUBAT AYI TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI  (Okunma sayısı 1821 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 5485


Ticaret Odası tarafından şubat ayı tüketici şikayetleri istatistikleri açıklandı. Açıklamaya göre şubat ayında yapılan tüketici şikayetleri arasında ilimizde ilk sırada ayıplı hizmet ile ilgili şikayetler yer aldı. Ticaret Odası tarafından şubat ayı tüketici şikayetleri istatistikleri açıklandı. Açıklamaya göre tüketici şikayetleri birimine şubat ayında yapılan 71 şikayetin 18'i ayıplı hizmet, 16'sı ayıplı mal, 16'sı satış sonrası hizmet, 6'sı garanti belgesi, 4'ü sözleşmedeki haksız şartlar, 3'ü abonelik sözleşmelerinden oluştu. Kredi kartları ile ilgili 2, zararlı ve tehlikeli mal ve hizmet ile ilgili 2, tanıtma ve kullanma kılavuzu, devre tatil, kampanyalı satış ve mesafeli satış konularında birer şikayet geldi. Ticaret Odası Başkanı Hasan Ali Kilci, ayıplı hizmet ile ilgili şikayetlerin çoğunun, cep telefonu tarifelerindeki yanılgı ya da yanlış anlamadan kaynaklandığını belirtti. Yapılan her tarife değişikliğinde tüketiciye yazılı bir bilgi veya tercih formu sunulmadığı için tüketicinin satış elemanının çok hızlı olarak anlattığı bilgi ile yetindiğini ifade eden Kilci, bu tür sorunların ortadan kalkması için tarife değişikliklerinden tüketiciye yazılı bilgi sunulması gerektiğini kaydetti.>kaytv